Nickelback - Far away :) <33


Idag slutade vi kl 10 :D
Det var skönt måste jag säga :) Vi var inte enns i skolan, vi var på ungdomsmottagningen och pratade på med två damer ;D Haha,
Gick sedan och åt lunch med eveline ocn bella på Exotic <--- vet inte om det stavas så? ;p
Det var mktgott i magen :D Det känns som att det är fredag bara därför, men tyvärr så är det inte så det ligger till.. eller nåt :) 

LOV OM EN VECKA OCH TVÅ DAGAR! :D
Vad ska ni hitta på, på lovet då? =)
Jag ska iallafall till Ammarnäs där våran stuga är :) Jag vet inte om vi skulle upp i fjällen lr nåt, med det hoppas jag verkligen inte för så skulle vi vara tvungna att rensa ris eller nåt sånt konstigt och vem vill göra det när man äntligen är ledig? Inte då jag ;D
Så jag ska säga till pappa att jag vägrar följa med och rensa ris :D
Nu måste jag bara nämna att jag bara skriver en massa strunt som egentligen ingen bryr sig om här i detta inlägg men det roar iallafall mig i denna tråkiga stund ;D:D

Men nu är det slut på den roliga, för nu ska jag gå och roa mig med nåt annat trevligt :D
Ha det så bra allihopa :D HEJSSVEJJS!

Jag kom föresten på att jag har färgat håret också :) Kolla :D:D ----->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0