Madcon - Beggin :)

Hejsan allihopa :)
Hemma igen efter att ha vart i stugan i 4 dagar, och det var jättefint dära!
Det hade snöat lite så allt var vitt fast ändå så var det inte kallt, vilket var skönt :p
En kväll gick vi ut på en liten promenad och det var helt mörkt och tyst. Himlen var helt stjärnklar,
Det var stjärnor ÖVERALLT!!
Vi gick och la oss på en sten i slalombacken och låg dära jättelänge och kollade på himlen. Det var det finaste jag sett på länge :')
Vi har också promenerat upp på fjället till ett ställe som hette "RävFallet". ( Vi behövde som tur var inte rensa ris som vi skulle ha gjort från början ;D )
Det var ungefär 8 km dit, men jag var ganska trött
när vi gick dit så det var ganska jobbigt.. På vägen hem gick det lättare :)
Annars har vi i stort sätt bara sovit ;)

Annars så kommer resten av lovet vara ganska så lugnt.
På lördag så ska jag och Eveline till Madeleine. Hon ska ha "Halloween-kväll"
och hon har sagt att jag och Ewe ska klä ut oss till sexiga häxor.. Haha vi får väll
se hur det kommer se ut, xD




Ha det bra :D Heejdå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0