Hejhopps :D

Hej gott folk :)
Jag har det ganska så tråkigt just nu, Men det brukar man ju ha på söndagar ;)
Hösten är här, säger jag bara.. det regnar och blåser, igår snöade det också? xD Det kändes konstigt, vart tog sommaren vägen? Det känns ju som att snön nyss smälte bort :o
Helgen har varit lugn och igår blev jag ÄNTLIGEN klar med mitt rum,
Det tog mer än 6 veckor..
Jag trodde där ett tag att det skulle ta hela mitt liv, :p Men resultatet blev asbraa! :D
Jag och Eveline hade myskväll igår igen :) Elin skulle egentligen också vara med men som vanligt så kunde hon inte.. Hon var föresten och hoppade runt i Smedjan igår ;D Jag vet inte riktigt varför dom gjorde det men det hade nåt att göra med rosa bandet :)
Ikv hade jag tänkt vara nyttig och gå på Inpuls :)
Men nu ska jag kila (:
Heyråå :D
Det ser ganska så vitt ut men jag ska sätta
upp tavlor och sånt lite senare :)

Kommentarer
Postat av: klaajssss

chilla fint rummet blev myspyy!!!!!:D<33

2008-10-06 @ 18:32:27
URL: http://klaranordstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0