Godnaatt :D

Hejsan alla glada :)
Så sitter man framför datan igen.. ;p Men om man inte har så mkt att göra är det som att man dras till datorn av någon konstig anledning,. :)
Jag är hos pappa ikväll och jag är ensam hemma, det är ganska läskigt måste jag bara säga, Där jag bor är det ju helt öde och det går inte att låsa dörren, eller jo det går men det är bara från utsidan, xD
Men jag ska och tävla imorn så jag tänkte att det är ju smidigast om jag sover hära :p
Eveline var snäll och följde med mig hit vid 7 och har varit här tills nu, det var typ trehundra år sedan hon var hos pappa så det var ganska trevligt ;D
Och som sagt så ska jag tävla imorn, :) vi får se hur det går men jag hoppas det går bra för jag har tränat som en galning xD

Men aja, nu är det väl bäst att sluta :)
Pussochgodnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0