Göteborg, here i comE!! :D

Hej :D
Har alla haft en trevlig dag? :) Jag har iaf haft det härligt, :p
Inget annat har hänt än att jag har vart i skolan idag som vanligt.. Men vi har temavecka så vi har inte vanliga lektioner, vi har ist fått välja olika inriktningar och jag,ewe,bella och emma har valt " Design"! Vi ska ta reda på hur man klädde sig från 1920-talet till 2000-talet, våran grupp har 80-90- och 2000-talet så idag hade vi med en massa kläder som man ungefär hade på sig då och så fotade Emma eftersom hon är typ bra på det ;)
Sen har jag varit med Ewe och vi hade det ganska kul ;D

Nu ligger jag och lyssnar på musik, och det känns som om min hjärna är som en smet i mitt huvud.. Men imorn är den sista dagen i skolan för den här veckan iaf ( och vi slutar halv 12 ;D ) för på torsdag far jag till götebooooorg! :D:D
och jag ska Shopppa loss, så när jag kommer hem är jag pank igen.. Så det blir tyvärr bara billiga julklappar till mina nära och kära i år, haha ;)
Och på tal om julklappar så är det ju snart jul, HerreJesus!
1 advent är ju i november i år.. och november är snart slut ju! ;O

Men nu måste jag dra vidare ;D

BYEE :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0