Mia - Paper Planes :)

Om ni inte har hört den låten, LYSSNA PÅ DEN! ;D
Jag vet inte om ni gillar den men jag älskar den! 
Den är egentligen inte så bra men den är bara så härlig på nåt sätt! :D

Nu känns det äntligen som att vintern är påväg! Jag älskar vintern, den ända nackdelen med vintern är att det är så kallt! Men jag tycker vintern är så mysig med all snö och när det är så mörkt ;)<3
Jag håller ju såklart på att bli förkyld nu också..jag har ont i skallen och i halsen, plus att jag är jättetrött!

Jag och tova var iaf in till stan idag :) Tova tyckte att vi skulle fara in och köpa julklappar, så nu har vi köpt klart alla julklappar till dom närmaste släktingarna, ( mamma,pappa,ronny,krickan,morfar & mormor ;D ) Nu har jag bara kvar till tovis och kompisarna ;)
Shit,. det är 1:a advent nästa helg! ;o

Men jag hade inte så mkt intressant att berätta så det här får räcka för idag (:
BYE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0