Tjosan :D


Var på stranden idag och det var HÄRLIGT! <3
Vi var någonstanns i Kalsvik, det var ganska kallt i vattnet men det var skönt eftersom det var så varmt ute :)
Efter badet låg jag å solade en lång stund, jag blev ganska så brun, iaf brunare än va jag var ;D
Annars så har det varit ganska lungt idag, jag är klar med sommarjobben vilket är mktmkt skönt :D
Alltid när jag jobbade sken solen och när jag slutade så slutade alltid solen skina av nån anledning ;o


Det var egentligen meningen att jag skulle till elin ikv och se
 på film men det blev inte så, så
jag kanske far och köper lite godis och myser hemma ist (:
Jag har fått tillbaka mitt mopeddäck också, vilket är skönt :)





Byebye :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin :D

Men my, är du snygg eller snygg :D <3

2008-07-28 @ 18:59:30
URL: http://elinrubin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0