:)

Tjo ;) Idag har jag slitit på "jobbet" ;D
Det var stressigt och varmt :o Jag kom hem nyss å jag tror jag ska ta en dusch innan maten ;d
Efter vi har ätit så ska vi på filmspelning ;) För våran hund Ymer ska vara med i filmen " Vi hade iallafall tur med vädret " ;D
Höhö, Skojjskojj ;)

Igår var jag med Eveline och vi var ute å busade ;D Sen gick vi in och Ewes pappa bjöd på glass och jordgubbar med chokladsås xD Och jag tror jag dog av skratt när vi senare såg att det inte bara var jordgubbar utan att det också var tomater i skålen.. och det smakade lite konstigt med chokladsås till x)
Visste ni förresten att om man skrattar en kvart om dagen, sammanlagt, så bränner man lika många kalorier som om man skulle ha gått 800 meter ;D

Jag tror att jag ska lägga mig i tid ikv xD Är typ jättetrött på mornarna ;o Jag orkade nästan inte stiga upp imorse.. Men innan jag ska sova ska jag nog vara med Petra och Emma ett tag :) <3



Hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0