Howie Day - Collide (:

Tjaa :D
Ligger i sängen nu :P Måste upp tidigt imorn för jag ska börja sommarjobba hos mamma nu :) Det andra sommarjobbet är hemma hos pappa och där har jag inga direkt bestämda tider ;d Men nu jobbar jag från klockan 8 till 5 ;o
Jag vet inte hur jag ska orka men jag får då bra med pengar iaf ;D :D
I slutet av sommarn kommer jag nog ha runt 9 000 kr  :D <3

Igår var jag iaf in till stan å köpte en tunika på gina tricot :) Det blev inte den jag först hade tänkt köpa för jag hittade en finare men jag tror att jag ska köpa den andra lite senare när jag får mer pengar.. har typ inte så mkt kvar :o
Tunikan var röd/vit randig utan axelband :D
Sen på kvällen var jag med Cassandra och vi gjorde inte mkt, tills lite senare när vi blev ganskaaa övertrötta och hade vattenkrig med vattenballonger xD HAHA, skrattade gjorde vi iaf ;D;D

Idag har jag åkt till mammis :p Var jättetrött tills efter maten när jag gick ut med eveline ;D Jag vet inte vad som hände men fick mktmkt energi :D Vi gick och gungade på stadsön och planderade en massa om en massa ;)


Men ska dra nu :) 
Hejdå ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0