Sommar <3

Idag har det vart asvarmt! Jag har typ dött varge gång jag klivit ut genom dörren x)

Och idag har vi jagat kossor,,. Våra grannar har kor och dom hade lyckats rymma.. Jag och Kristina för iväg och hjälpte till och fick in dom efter.. kanske en halvtimme ;p Då satte vi oss ner och fikade Cola och kakor :)
Då fick Johan (grannen) syn på kossorna som rymt.. igen ;o Dom var nere vid vattnet och var påväg runt nån udde så alla sprang typ ner i vattnet och jagade in dom i hagen igen, så det blev att bada iallafall ;P Men det var inte alls så kallt i vattnet som jag trodde så jag har typ badat 5 gånger till idag ;)

Annars har det inte hänt så mkt :)
Jag har vart med Cassandra och imorn blire nog att fara på stan med Petra :) <3



Och jag kan inte fatta att typ halva sommarlovet har gått xo Vart tog tiden vägen?
Jag ska sommarjobba tre veckor till och sen far jag utomlands, Vi ska till Cypern och vi ska vara där i två veckor! :D:D:D <3<3<3 åh vad man längtar! Inte för att det är något dåligt väder här hemma, det känns typ som att det är den riktiga sommarn som börjar nu :) Det har ju nästan bara regnat annars :p



Hejs :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0