Hejsan :)

Sitter just nu på studsmattan och solar :) Det är jättevarmt och jag har lust att gå ner och bada men jag är en aningens förkyld och vill inte att det ska bli värre ;o Och det är ju inte så roligt att bada själv heller.. :P

Igår var jag med eveline och elin :) <3
Vi gjorde inget speciellt men det var trevligt ändå :)
Sen blev eveline osocial och sprang hem för att se på tv :o Då gick jag och elin hem till elin och började diskutera hur vi skulle göra om våra rum :d Vi båda ska måla om våra rum och köpa em massa nya grejjer :)

Vi kanske ska åka till ikea nån dag :D
Sen kom bella och elins mamma hade bakat rabarberpaj!

MUMS! :D

Medans vi åt såg vi på en film som jag inte kommer igåg namnet på,, den handlade iaf om en tjej och en kille som blev förvandlade av en gammal "gud" lr nåt, så dom bytte kroppar ;)
Sen körde jag hem och satte mig på datan ett tag och efter det gick jag och la mig.. men jag kunde inte somna för någon hade öppnat dörren på övervåningen så jag hade en massa mygg och flugor runt skallen xO


Och idag blire nog inte mkt gjort ;p Jag skulle egentligen sommarjobba idag men ingen hade köpt färg så jag fick mig en ledig dag i solen.. HÄRLIGT! :D <3

Men nu ska jag göra något annat :)
Pusshejs ;) <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0