Wyclef Jean - Fast car <3

Hejsan, :D
Nu sitter jag å njuter i solen och lyssnar på musik :) JAg har nyss ätit mat och det var smaskens!
Jag, Elin och Ewe har nu påbörjat vårat "nyttiga liv" ;D Jag har ingen aning om hur det kommer gå, men jag har en känsla av att det inte kommer gå så bra.. :o
Jag har köpt godis varge kväll alldeless för länge nu och jag känner att nu måste jag sluta äta Onyttigheter xD
Jag känner suget efter godis redan nu..

Jag var på stan med min mami igår, vi åt lunch och jag fick ett par shorts av henne, sen kom Elin och jag gick vidare med henne :)
Vi gick ett bra tag och hittade några fynd ;D
Jag köpte lite nya underkläder och vaxningsgrejjer tills vi ska utomlands (;
Köpte en ny bikini också :D
Elin hittade också en bikini och några linnen, och en tröja, vi var riktigt nöjda med våra inköp!! :D:D
HEHE xD
Sen på kvällen var jag med elin och ewe :) Ewe har äntligen kommit hem från deras stuga ;)
Vi for till storsand och tog ett dopp i älven, det var jättevarmt i vattnet, det var riktigt skönt faktiskt :)
Sen for vi in till stan för att köpa godis, men när vi kom in till stan var allt stängt, det ända som var öppet va Kvantum och dom stängde typ om några minuter då,.. Så vi skyndade dit och sen for vi hem igen och hyrde film på elins teve ;d Vi hyrde nån störd pingvinfilm, xD det var en parodi på "pingvinvandringen"..
HAHA säger jag bara!

Det var en mycket trevlig kväll tyckte jag :D <3

Bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0