Dangerous - Akon

Kom nyss hem från stan :D
Kunde inte gå med Petra så jag gick med Elin ist :)
Vi gick runt å kollade på en massa ;p Jag köpte ett par jättemysiga mjukisbyxor :) Och elin köpte också en sorts mjukisbyxa ;) Jag ska nog in i morron en snabbis igen för att köpa en tunika på Gina :p Hade inte nog med pengar med mig ;D

Och jag har fått pungtering på mopeden.. :o
Jag har haft det ganska länge tror jag.. xD Jag har märkt att det har gått mkt saktare att köra och jag har haft det så i iallafall en vecka xp
Det var en kille som kom ut och sa att jag hade lite luft i däcket när jag var och tankade idag, och om han inte hade sagt nåt hade jag nog fortfarande kört runt och trott att allt var helt okej xD ;D Ibland är man lite korkad, men det är ju faktiskt inte så lätt ;d

Byee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0