Tjabbaa :)


Ligger och lyssnar på musik osv. (: Och jag mår illa i magen för att jag har ätit för mkt pizza och godis, Men jag antar att jag får skylla mig själv ;p
Usch, va jag hatar den som uppfann godis! Det är ju bara dom första godisarna som är goda och sen äter man bara för ätandets skull.. Men då blir man sådär äckligt mätt som jag är nu ;o
Men nog om det (:
Jag har varit på stan idag för ovanlighetens skull och jag hittade tre jättefina tröjor, jag köpte 2 av dom :D Fast den ena är som en julklapp som jag köpte åt mig själv men jag ska få den av mina kompisar. xD
Det låter lite konstigt men jag orkar inte dra hela historien bakom det hela.. ;)

Och nu är det bara 12 dagar kvar till Jul, :) Det blir ju trevligt med en massa julklappar :D Haha ;p
Men jag orkar seriöst inte skriva nå mera nu ;)
Heeeejrå ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0