Twilight<33

Hej alla glada :D
Jag sitter här i soffan med våran nya bärbara dator som är lika liten som ett dubbelvikt A4-papper ;)
Den är lite knepig att skriva på för "knapparna" är jättesmå.. :p

Menmen, det jag hade tänkt berätta var att i
lördags så var jag på bio och såg Twilight. Och jag måste
bara säga att det var den bästa filmen jag sett på LÄNGE!! <333
Jag kan knappt vänta tills nästa film kommer ut, för jag
tror det kommer komma fler filmer :)
Det finns iallafall 3 böcker så jag hoppas det kommer fler filmer!! :)

Det är så många filmer som kommer ut på bio nu som jag vill se, xD
Tex. "Vi hade iaf tur med vädret-igen" för våran hund är med i den ;) Plus att den verkar bra (:
Sen var det nån film som Björn Gustafsson va med i, Pineapple Express för den verkar så extremt dålig, typ så dålig så den blir bra och sist en film som heter "Angus, thongs and perfect snogging" ;) Den sista finns i böcker och böckerna är så jävla bra! :D
Man sitter typ och ler hela tiden när man läser för att Georgia -som det handlar om- är bara allmänt sämst på allting! xD

Idag är det den 1 december och jag kan knappt fatta att det är sant?! Jag tycker att det nyss var det,. och jag vet att jag tjatar om det här men tiden går alldeless för fort!!
Jag tycker nyss jag stod och kollade på fyrverkerierna och "välkomnade det nya året" xD
Nu är det snart dax att göra det igen..

Och skolan drar ihop sig mot sitt slut, och det betyder MASSOR med läxor och uppgifter som ska in innan betygen sätts, vilket dom tydligen gör nästa onsdag. Bråttom,bråttom.. ;p



<--Var hos Elin i helgen med Eveline :)
Vå såg på film och var ute och flummade på som vi brukar.. Plus att elins familj har köpt en milkshake maskin som Elin redan blivit proffs på ;) Vi såg också nån film som jag inte minns namnet på, jag vill inte enns minnas för att den var så dålig xD haha :)
Men detta var allt jag hade på hjärtat idag ;)
Puss&Kram (:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0