LOOV!! :)

Så har ännu en termin rusat iväg, snabbt som vinden gick det. Fast ändå inte så snabbt.. Både snabbt och långsamt på samma gång? x)
Det var ju såklart avslutning igårkväll och det var som det alltid brukar vara, :)
Vi fick oss betygen också men dom hade inte förändrats så mkt sen förra gången ;p Efteråt for jag, Eveline, Elin och Isabelle in till stan. Vi käkade på Waldorf, åt tills vi sprack och sen sprang vi och köpte godis ;) Vi hyrde en film som hette "The love guru", HAHAHAHA säger jag bara!
Och idag har jag jobbat.. Jagvet, det är typ det tristaste sättet att påbörja sitt lov med men jag behöver pengarna tills mellandagsREAn som snart är här!! :D

Och imorn måste jag bara säga att det blir att fara till IKEA :) Jag ska nämligen göra om mitt rum :D
Och om ni har läst min blogg förut så vet ni säkert att jag nyss har gjort om mitt rum, men det var hos pappa och nu blire att göra om hos mamma. Faktum är att halva jobbet är redag gjort! :)
När jag gjorde rummet hos pappa så var det jag som gjorde ALLT! Jag fick bara med hjälp med saker jag absolut inte klarade av och ni vet inte hur skönt det är nu när Mamma och Ronny gör allt åt mig!!!! Allt jag behöver göra är att peka hur jag ska ha det, :D 

 Men nu är det slut på det roliga. Heyyyrå :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0