God jul :)

Julafton idag! :)
Eller det var ju egentligen igår eftersom klockan är över 12 men ändå..
Det har inte hänt så mkt idag annat än det som brukar hända på julaftonen, Jag vaknade och tog ut hästarna eftersom Kristina (pappas sambo för er som inte vet) jobbade imorse. Sen har vi farit runt och lämnat julklappar till en massa "nära och kära" ;)
Kalle Anka klockan tre och sen vidare till Kristinas föräldrar där vi åt och - tillslut - öppnade julklapparna :)
Och för er som är intresserade så fick jag lite presentkort, pengar, underkläder, hästgrejjer och en bärbar dator vilket jag blev väldigt förvånad över att jag fick! Det var typ det sista jag trodde att jag skulle få, så jag blev rejält med glad när jag öppnade det paketet :D

Och som vanlig är det ju så att helt plötsligt är julaftonen här och lika fort är den slut.. vilket känns lite sorligt.
Jag vet inte riktigt varför men jag har inte riktigt fått nån riktig julkänsla i år.. :p Det var först idag när det bara spelades jullåtar i radion och när man satte sig ner och såg på Kalle anka (;
Men aja.. NYÅR nästa ;) (y)

GODJUL på er alla! :D :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0