Hejsan alla glada :D


Nu är man hemma i svergie igen efter två jättehärliga veckor i Cypern (:
Det har vart mkt varm och skönt, mkt solande och badande i poolen och i medelhavet ;p
Vi har åkt "Paragliding", vilket var mkt skoj ;D Jag vet inte hur högt upp i himlen man  var, men det var ganska så högt iaf, ;) Man satt i en sele, i nån sorts fallskärm, bakom en båt, i ungefär en kvart, fast det kändes mer som tre minuter ;D
Vi har vart på ett vattenland med en massa roliga banor och så måste jag ju skryta lite om att jag har åkt en "karusell" som hette SlingShot! Då satt man i en boll som sköts upp ungefär 100 meter upp i luften. Det går från noll till över 160 km/h på två sekunder samtidigt som den snurrar runt! ;D

En vecka kvar av sommarlovet.. det känns inte bra!! Det känns knappt som att det har varit ;o
Men man får väl ta och njuta av det sista så gott det går, (inomhus då, eftersom att det regnar..)

MEn nu ska jag gå och göra något nyttigt :)
Ha det bäst :) Heejs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0