Tralalaa :)


Nu sitter jag och gör ingenting,. Vet inte vad jag ska hitta på heller så jag kan väll ta och skriva lite om hur livet ser ut i dagens läge..lr nåt xD
Så nu har skolan dragit igång igen.. Tråkig men sant. Och lärarna visar ingen hänsyn till att man kanske är lite småtrött så dom drar igång för fullt på en gång typ. :o Kan dom inte respektere att vi nyss har haft sommarlov och att man inte orkar med skolan då? xd
Men nog om det..
Igår var jag med Eveline och Elin :) <3
Vi var somvanligt sockersugna så vi tänkte att vi kan ju baka en pajjj :D Men vi hade inget socker och ingea hallon ;p
Men det löste sig i slutändan så att Elin fixade socker av Roger och jag och Ewe plockade hallon hos Elins granne ;D
Det blev välldigt smaskigt iaf :)
Sen for jag in till stan en sväng och ficksade mitt kort på nordea för det hade slutat fungera, Efter det for jag till stallet och myste ett tag :)
Var föressten på stan för några dagar sen och köpte lite kläder, smink, örhänge, en "vågtång" och en väska :) Det blev en hel del men det var bara saker jag behövde ;D Hahha (;
När jag körde hem från pappa för nån kväll sen så stannade jag av på gäddviksbron för det var så fint dära :') Vattnet var alldelens spegelblankt och himlen var ljusblårosa och runt om allt var det mörkt :) Fast det var välldigt kallt och höstigt i luften, :p Men man måste erkänna att Luleå är en ganska mysig stad ändå (:

Men ska dra och göra något bra nu :)
HejsSvejs :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

åhååå ! vågtångar är balla :D

fixade, inte ficksade ^^ haha söt du är ! :D

2008-08-26 @ 21:46:19
URL: http://isabellevannestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0