The price of freedom <3

TJAAA :D
Jag har tråkigt ;o
Vet inte vad jag ska hitta på..

Jag vaknade runt åtta idag ;o Jag tror att det är för att klockan är nio i cypern då och vi har stigit upp den tiden varge dag för att hinna äta frukost. For iväg för att serva moppen och sen for jag in till stan och åt lunch :) Efter det for jag till pappa, jag ska vara här tills på torsdag tror jag :P
Körde hit i regnet, när jag var framme hade jag i stort sätt frusit ihjäl.. När jag var i stan kunde jag inte låta bli att köpa lite godis ( Jag har ju inte ätit svenskt godis på två veckor ) så när jag kom hem bäddade jag ner mig i soffan med två täcken och såg på en film som heter "The perfect man" :)
Jag är ensam hemma och det regnar ute... Vad kan man då göra?
INGET är svaret ni söker.. xD

Imorn blir det nog att fara på stan :)
Jag måste köpa nya jeans för jag har nästan inga som passar längre :p Sen ska jag leta efter en ny väska och ett par nya skor :)
Så jag är nog fattig igen efter imorn xD

Hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0